O značce ONLINE

Nabídka per ONLINE je zaměřena hlavně na design a kvalitu. Modely jsou rozděleny do několika kolekcí:

Top Line – jsou pera nejvyšší kvality zaměřená na jednotlivé detaily. Kolekce je určena náročným lidem, managerům a úspěšným ženám. Pera této kolekce mají několik mezinárodních ocenění za design.

Young Line – jsou pera určena mladým lidem. Pera mají moderní design, který se mladým lidem líbí, a tak se v Německu mezi mladými stává jednou z nejprodávanějších značek.

Historie ONLINE

Společnost ONLINE Germany byla založena v roce 1991 Thomasem a Alexandrou Batsch. Měli jasnou vizi – vyrábět kvalitní psací potřeby pro každodenní používání za použití těch nejmodernějších technologií.

V průběhu několika let se ONLINE dokázal prosadit v konkurenci známých značek jako Parker nebo třeba Faber Castell a v současné době jsou tato pera distribuována do mnoha evropských, asijských a amerických zemí. Za krátkou dobu dovedl ONLINE díky svým kreativním zaměstnancům vytvořit několik desítek nových modelů. V současné době má ONLINE více než 100 zaměstnanců.